Szállítási információk

A megrendeléssel és kiszállítással kapcsolatos néhány információ

A webáruházunkban külön menüpontban megtalálható a vásárlás Általános szerződési feltételei. A vevőtájékoztatás érdekében itt közlünk néhány kiegészítő gyakorlati információt.

Cégünk 2 fizikai üzlettel, szakértő munkatársakkal és jelentős árukészlettel rendelkezik, a webes készletek kis késéssel valós bolti készlet állapotot tükröznek.

Üzleteink elérhetőségei


  • Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 7. +36 72 216 743
  • Budapest XI, Nádorliget utca 7/b. +36 1 222 4355

Amennyiben kérdése van egy-egy termékkel kapcsolatban, kérjük forduljon a fenti elérhetőségek valamelyikéhez. Munkatársaink készlet és műszaki információt szívesen adnak, azonban az online rendelések intézése központ egységünkben történik.

Átvétel vagy kiszállítás

A megrendelt termékeket – amennyiben azok raktárunkban elérhetők - kívánsága szerint üzleteinkben veheti át Pécsen vagy Budapesten, vagy futárszolgálattal kézbesítjük a megadott címre.

Online fotóelőhívás

Az online fotóelőhívás során a képeket szintén átveheti üzleteinkben, de kérheti házhoz szállítva is. Az előhívott fotókat a csomagküldő szolgáltatóval juttatjuk el Önhöz

A kiszállítás pontos idejére nincs befolyásunk, azt a házhoz szállítást végző cég saját munkarendjébe illesztve teljesíti munkaidőben. Meghiúsult kézbesítést követően azt a következő napon ismét megkísérli! Sajnos a futárokkal nem állunk közvetlen kapcsolatban, azok elérhetősége számunkra nem biztosított. Ugyancsak korlátozottan tudunk olyan információkat közölni, hogy „kérem ne csengessen mert alszik a kisbaba” vagy a”kérem a szomszéd néninél csengetni”, és a napon belüli kiszállítás szigorúan a futár útvonalának rendje szerint történik.

Kivételt képez a házhoz szállítás tekintetében a törékeny termékkör. Tapasztalatunk szerint a 30x45 cm és az feletti mértek már nem szállíthatók biztonságosan. A törékeny jelzés feltüntetése ellenére azok rendszeresen sérült állapotban kerültek vásárlóinkhoz, így a szállításukat az Önök érdekében extra csomagolási költség mellett vállaljuk. A törékeny termékek szállítását az MPL csomagküldő szolgálat végzi. Egyes termékek kiszállítását a sérülés kockázata miatt egyáltalán nem vállaljuk.

Csomagkövetésre általában a futárszolgálatnak történő átadás után 1-6 órával van lehetőség.

https://www.dpd.com/tracking/hu_HU

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A megrendelt törékeny csomagját és más, az MPL –lel szállított küldeményeket a következő linkre kattintva tudja nyomon követni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Szállítási költségek

A termékek kosárba helyezésekor látható a fizetendő szállítási költség, a kosárérték növelésével akár 0 Ft is lehet. A képrendelés és termékrendelés esetén A termékrendelés ingyenes szállítási összeghatára a mérvadó. Ha bármely rendelés tartalmaz speciális tételt (vászonkép, törékeny termék) úgy mindig a meghatározott, a tételhez tartozó legnagyobb szállítási költséget alkalmazzuk. Technikailag a képrendelést és árurendelést két külön részlegünk végzi, így egy kosárban jelenleg nem egyesíthetők a termékek és képkidolgozások.

Amennyiben külföldi szállítást kér, arról egyedi ajánlatot küldünk.

A szállítás során több alkalommal e-mail és SMS értesítést küldünk a szállítás menetéről.

A "Raktáron" jelzés azt jelenti, hogy a Fotoplus rendszerében készleten van. Azt a központi csomagolóba szállítást követően tudjuk útnak indítani azokat a küldeményeket, amelyeket a kosárba helyezést követően különböző telephelyekről kell begyűjtenünk.

A "Rendelésre" jelzéssel feltüntetett termékeket vagy csak vevőrendelésre biztosítjuk, de sok esetben a gyártó raktárában sincs a termékből, így nálunk is hiánycikk.

Előfordulhat, hogy átmenetileg a szállító ellátási gondjai miatt nem tudjuk rövid idő alatt beszerezni.

Az ebből eredő károk és meghiúsult szállításokból eredő kellemetlenségért elnézést kérünk. Az egyedi rendelés átfutása számos import termék esetén akár 2-3 hét is lehet, az Ázsiából érkező termékeknél akár több hónap.

A zölddel "Raktáron" jelölésű termékek egy vagy több üzletünkben készletről elérhetők, az kis késedelemmel de követi valós raktárkészletünket. ( kivéve a hétvégék, amikor a rendelések feldolgozása szünetel)

Az első e-mail visszaigazolás csak megerősíti, hogy vásárlási szándéka beérkezett hozzánk, annak teljes feldolgozásáig nem tekinthető 100 % érvényűnek a termék kiszállítása.

A kiszállítás pontos idejére nincs befolyásunk, azt a házhoz szállítást végző cég saját munkarendjébe illesztve teljesíti munkaidőben. Meghiúsult kézbesítést követően azt a következő napon ismét megkísérli!

PostaPont

Mivel a futárok érkezése nem befolyásolható, így érdemes átvételi pontra kérni a küldeményeket.

Több, mint 3 000 fix csomagpont (Csomagautomata, MOL PostaPont, Coop PostaPont és postai PostaPont) segítségével könnyen és gyorsan átveheti megrendelt termékét.

Itt megtekintheti melyik PostaPont van Önhöz a legközelebb

Az előre kifizetett bankkártyás megrendelések nem jelentenek egyben szállítási kötelezettséget, mivel a termékek nem állnak korlátlanul rendelkezésre. A visszautalások elkerülése érdekében, ha egynél több darabot rendel valamiből, ne válassza a bankkártyás kiegyenlítést. Erre a későbbiek során a futárnál is lesz lehetőség!

Javasoljuk a megrendeléskor jelölje be az előre utalást, így csak a visszaigazolásunk és megküldött előszámlánkat követően kell fizetnie. A korszerű online banki átutalás lehetősége biztosítja, hogy még aznap megérkezzen a vételár, és a terméket du. 4 órakor átadhassuk a futárnak.

Az Ön megrendelése csak munkatársunk visszaigazolásával kezdődik meg. A visszaigazoló e-mail nem azonos a rendszer által generált automata vásárlási megbízással.

A nagyszámú árucikk kezelése során igyekszünk a legnagyobb pontossággal feltüntetni

Információkérés:

Amennyiben a megrendelésével kapcsolatban szeretne érdeklődni,

  • írjon az alábbi e-mail címre: fotoplus@fotoplus.hu
  • hívja a munkanapokon a +36 72 516 906 telefonszámot 9-16 óra között állunk rendelkezésükre.
  • a budapesti átvételre rendelt termékekről a 06-1 222 43 55 telefonon érdeklődhet, közvetlenül az üzletben, a bolt nyitvatartási ideje alatt

Péntek délutántól hétfő reggelig csak korlátozottan tudunk webes megrendelésekre válaszolni, de a felmerülő kérdésekre igyekszünk mielőbb válaszolni. Ez idő alatt kérjük keressék nyitva tartó üzleteinket a pécsi Árkádban, vagy Budapest, Nádorliget utca 7/b. alatt.

Üzleteink elérhetőségei


Amennyiben kérdése van egy-egy termékkel kapcsolatban, kérjük forduljon a fenti elérhetőségek valamelyikéhez. Munkatársaink készlet és műszaki információt szívesen adnak, azonban az online rendelések intézése központ egységünkben történik.

Adatvédelmi központ

Feltétlenül szükséges sütik

Feltétlenül szükséges sütik olyan funkciókat biztosítanak, amelyek nélkül a honlapunk nem használhatók rendeltetés szerűen. Ezen cookie-kat kizárólag mi használjuk, ezért ezek az első fél cookie-jai. A feltétlenül szükséges cookie-k használatához az Ön hozzájárulására nincsen szükség. Ezért a feltétlenül szükséges cookiekat nem lehet be és kikapcsolni. A honlapunkon a következő Feltétlenül szükséges sütiket használjuk:

resolution, fotoplussession, language, gdpr_privacy_bar, gdpr_allowed_cookies, gdpr_consent_types

Tájékoztatjuk, hogy a honlapon ún. sütiket (cookie-kat) használunk, amelyeknek célja, hogy anonimizált formában látogatottsági információkat gyűjtsön, valamint elképzelhető, hogy bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. Egyes cookie-k amelyet használunk harmadik személyek számára gyűjtenek adatokat, amelyeket arra használnak, hogy olyan reklámokat jelenítsünk meg mi és harmadik személyek, amelyek relevánsak Önnek. A sütikről további információt a Cookie / Süti Tájékoztatóban talál.